lørdag den 23. april 2011

Besøg fra Danmark

Så er det over 3 måneder siden jeg forlod Danmark, så derfor var det da vist på tide at Danmark kom til mig. Fredag i sidste uge landede min mor i Atlanta, så hun endelig kunne se hvad det der USA var for noget. Hun havde planlagt det helt perfekt, så hun søndag kunne se koncerten med det kor jeg har sunget i herovre, det var vist næsten lige så godt som Ollerup (Efterskole). Ellers var det tid til at lege turist igen, vi var både i botanisk have og i akvariet, og selvom jeg også var der med Søren, var det alligevel sjovt at se tingene igen. Især akvariet var min mor meget begejstret for, jeg tror aldrig at Nordsø Museet bliver det samme for hende igen.




Sidst men ikke mindst, kan jeg berette at de nye Carlsberg flasker også har fundet vej til USA. Da jeg først fik den troede jeg det var noget mærkeligt noget, men så viste det sig bare at være en ny flaske. For øvrigt den første danske øl jeg har fået herovre.

Det er da en mærkelig én, godt at jeg bedre kan lide Tuborg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar