søndag den 1. maj 2011

Skovtur

Som I nok snart har fundet ud af, får jeg også tiden til at gå med en masse andet end arbejde herovre i Atlanta. Det meste foregår dog uden for universitetet, der er slet ikke samme tradition for fredagsbarer og fester på uni. Det kan man nu godt savne lidt, for det er jo en fantastisk mulighed for at mødes med sine "kolleger" uden for kontoret. Derfor var det også dejligt da der i fredags var den årlige "Graduate Picnic". Og så tænker I sikkert, "det var da dejligt at nørderne kunne komme lidt ud i det grønne", og det gjorde vi så, på græsplænen lige foran Klaus bygningen, hvor datalogi hører til.

Skovtur i det grønne. Klaus bygningen, kan ses i baggrunden.

Det var smadder hyggeligt, med skovtursmad og dejligt vejr (vi har jo for det meste sol og 28 grader herovre). En perfekt måde at bruge den sidste dag i semesteret på. Ja, semestret slutter allerede her i slutningen af april, hvorefter sommersemestret starter. Det betyder desværre at en del tager væk fra Atlanta, fordi har fået internships andre steder i landet. Heldigvis er der også en del der bliver.

Mukil med sin hotdog. Det er altså bare ikke det samme som i Danmark,  det er måske det første jeg skal have når jeg kommer hjem, en god ristet hotdog!

Ying og Nolan i baggrunden.

Sara, Ying og Brendan.

Da jeg var lille måtte jeg aldrig få candy floss, da min mor synes det grissede for meget. Så nu var chancen der. Jeg må jo  nok indrømme at min mor havde ret :-).

Og så kan jeg da lige nævne til sidst, at jeg endelig har fået set Susanne Biers "Hævnen", utroligt at man skal til USA for at tage sig sammen. Den har lige haft premiere herovre, så jeg halede naturligvis nogle venner med i biografen. De kunne vist godt lide den, og det var sjovt at kunne vise noget fra Danmark.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar