fredag den 15. april 2011

Street Food

Så er det i dag at min mor lander i Atlanta, jeg glæder mig og håber at vi får det rigtig hyggeligt. Men mens jeg venter tænkte jeg at jeg lige ville fortælle om min fantastiske kulinariske oplevelse i går. Generelt er maden i Atlanta meget varieret. Man kan få stort set hvad man har lyst til, og hvad man ikke kan få kan man jo lave selv. Alligevel har jeg præsteret at være her i 3 måneder uden at få rigtig "Southern Food", det blev der rettet op på i går. Omkring frokosttid gik Hank, Ying og jeg hen på Peachtree Street hvor der hver torsdag er "Street Food", et koncept hvor gaden bliver fyldt med mad-biler som der så bliver solgt mad fra. Der var en del at vælge imellem, mange mennesker og lange køer, men det var helt sikkert værd at vente på. Der er bare ikke noget som god barbeque udenfor i solen. Her kommer lidt stemningsbilleder.

Ying og Hank venter spændt i køen...

... og køen var lang.

Imens kunne man jo fornøje sig med at tage billeder af de fine vogne. Her én der især faldt i min smag.

Og så skulle der spises!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar